• Київ
    • Київ
    • АР Крим
    • Одеса
    • Тернопіль
    • Львів
    • Дніпро
    • Луганськ
    • Херсон
    • Житомир
    • Харків
    • Росія
    • Краснодар
    • Білорусь
    • Молдова
  • Мобільні
  • Замовити дзвінок
+380 44 545-71-04багатоканальний тел./факс
+380 93 426-37-10
+380 67 445-45-98
+380 50 440-01-74
Ваш телефон успішно відправлений.
З вами скоро зв'яжуться.
+7 978 797-58-57
+380 48 700-32-30
+380 35 252-18-35
+380 96 917-05-01
+380 562 32-28-16
+380 642 71-78-73
+380 50 927-20-62
+380 412 48-01-11
+380 50 435-88-68
+7 495 975-98-73
+375 29 103-13-15
+373 022 28-19-66
+7 861 203-40-65

Сервісне обслуговування

Гарантійне сервісне обслуговування геліосистем, теплових насосів, традиційних систем теплопостачання

Гарантійне сервісне обслуговування геліосистем, теплових насосів, традиційних систем теплопостачання

Сервісний відділ нашої компанії виконує як гарантійне та післягарантійне обслуговування побудованих нами систем, так і сервісне обслуговування систем у побудові яких, ми не брали участь. Для підвищення якості нашої роботи ми ведемо каталогізацію всієї інформації про об’єкт (схеми, фото, паспорта обладнання). Наявність власного складу дозволяє в найкоротші терміни вирішити проблему заміни обладнання по гарантії. Швидкість реакції по події до 24 години в робочі дні в стандартному пакеті надання сервісних послуг.

Завдяки ретельному контролю якості на етапі виробництва, а також суворому відбору виробників обладнання, ми домоглися прекрасних показників відмовостійкості комплектуючих. Відсоток комплектуючих з виявленими заводськими дефектами не перевищує 0,5% від усього обсягу поставок! За рахунок цього, співробітники нашого сервісного центру практично не завантажені ремонтами і 80% свого часу витрачають на консультації наших клієнтів.

Сервісний центр компанії АТМОСФЕРА в своїй роботі керується виключно законодавством в області захисту прав споживача, і строго слідує всім законним процедурам. Проте, йдучи на зустріч своїм клієнтам, ми часто спрощуємо багато формальні вимоги законів у бік інтересів клієнта і скорочуємо терміни проведення гарантійних і сервісних ремонтів. Але не дивлячись на спрощення процедур сервісного обслуговування, в нашій компанії діють правила , виконання яких з боку наших клієнтів потрібно обов’язково:

Порядок сервісного обслуговування клієнтів компанії АТМОСФЕРА:

Для приватних клієнтів і власників об’єктів енергетики: Для отримання гарантійного чи сервісного обслуговування по об’єктах на яких встановлені комплектуючі поставляються нашою компанією, Вам необхідно в першу чергу звернутися до організації, що проводила монтаж устаткування або з якою у Вас укладено Договір про сервісне обслуговування Вашого об’єкту. У випадках, коли вам не вдається зв’язатися з зазначеними організаціями, або у вас виникли інші складності з сервісного обслуговування Вашого об’єкту, ми зможемо запропонувати Вам вихід з практично будь сформованої ситуації. Завдяки широкій дилерській мережі на всій території СНД нам доступний практично будь-який регіон.

Для отримання сервісного обслуговування вашого об’єкта, просимо Вас заповнити та надіслати нам Заявку на прийняття об’єкта енергетики на сервісне обслуговування (скачати справа).

Дорогі дилери*, УВАГА! Без повністю заповненого Акта на гарантійне або сервісне обслуговування, наш сервісний центр не виконує ніяких дій. І датою прийняття обладнання на сервісне обслуговування вважається дата подачі Запиту на гарантійне або сервісне обслуговування (скачати праворуч).

Для дилерів і оптових покупців: скачати і заповнити Акт на гарантійне або сервісне обслуговування (скачати праворуч), в даному документі вказати всі подробиці гарантійного чи сервісного випадку, докласти фотографії і відправити заповнений Запит будь-яким зручним для Вас способом: E-mail (переважно), факс, поштове відправлення.

Після отримання заповненого Акта, наш сервіс-менеджер зв’яжеться з Вами в найкоротші терміни для узгодження деталей проведення сервісної підтримки.

Пов'язані файли

Як правило, ми ремонтуємо або замінюємо дефектне обладнання менш ніж за 7 днів при виконанні таких умов:

  1. якщо ми отримуємо коректно заповнений Запит з повним детальним описом дефекту, підтверджуючими фотографіями, описом режимів використання обладнання та зазначенням схеми проекту в якому були використані комплектуючі з виявленим заводським дефектом;
  2. у наших інженерів не виникає сумнівів у дотриманні режимів експлуатації, режими експлуатації вказані, заводський дефект однозначно ідентифікований;
  3. немає необхідності проводити додаткове тестування або налаштування обладнання для виявлення дефекту.

* Ми надаємо спеціальні умови сервісного обслуговування для наших сервіс-партнерів. Детальні умови сервісного та гарантійного обслуговування для дилерів і сервіс-партнерів ви можете отримати у вашого менеджера у відділі продажів.